ΑρχικήΠληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών

Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών

 Τρόποι αποστολής

     Τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη «Αμεσα Διαθέσιμο» αποστέλλονται σε 1-4 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας. Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.
     Τα μη αμέσως διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται μόλις καθιστούν διαθέσιμα. Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 9:00 - 21:00.Τα προϊόντα αποστέλλονται με μεταφορικές εταιρείες (πρακτορεία).
     Αυτος ο τρόπος αποστολής έχει επιλεχθεί από την εταιρεία μας ως ο πιο συμφέρον για τους πελάτες μας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να αλλάξει σύμφωνα με την επιθυμία του πελάτη.
 

Αποστολές προϊόντων εντός Αττικής

 
Για την αποστολή παραγγελιών που δεν έχουν δωρεάν μεταφορικά η χρέωση είναι πέντε ευρώ (5,00 €) για δέματα έως δύο κιλά (2kg) και ένα ευρώ (1 €) για κάθε επιπλέον κιλό έως τα πέντε κιλά (5kg)
Για δέματα άνω των πέντε κιλών (5kg) η χρέωση κυμαίνεται από έξι ευρώ (6 €) έως είκοσιπέντε ευρώ (25 €) ανάλογα με τη ζώνη που ανοίκει ο τόπος παράδοσης και με τον όγκο του δέματος.

 

Αποστολές προϊόντων για την υπόλοιπη Ελλάδα
 
Για δέματα έως δύο κιλά (2kg) η χρέωση είναι οκτώ ευρώ (8 €) και ένα ευρώ για κάθε επιπλέον κιλό εώς τα πέντε κιλά (5kg).
Για δέματα μεγαλύτερου μεγέθους και βάρους η αποστολή γίνεται με μεταφορικές εταιρείες (πρακτορεία) και οι τιμές εξαρτώνται από τον προορισμό και τον όγκο του προϊόντος. Το ελάχιστο κόστος μεταφοράς για δέματα από 5kg και πάνω είναι επτά ευρώ (7,00 €).
 
 
 

 
 
 
     Τα κόστη που εμφανίζονται για δέματα που αποστέλλονται με μεταφορικές εταιρείες είναι υπολογισμένα για τα κέντρα των νομών, και την παραλαβή τους από το πρακτορείο της μεταφορικής εταιρείας. Όταν ο τόπος προορισμού είναι σε άλλη πόλη ή χωριό του νομού, τότε σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά για την επιβάρυνση ή παραλαμβάνεται εσείς από το πρακτορείο. Πάντα υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε εσείς τον τρόπο αποστολής ή την μεταφορική που επιθυμείτε.
 
 


 
 

Επιστροφές προϊόντων

 

Επιστροφή προϊόντων
     Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.
 
Ελαττωματικό προϊόν
     Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
 
Χτυπημένο προϊόν
     Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη)υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα(σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
 
Λάθος αποστολή
     Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
 
 
τα νέα μας ...στο email σας!